📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nihan Kaya'dan okuduğum ilk kitaptı. En başta kitaba uydum sağlamakta zorlandım. "Roman" ve "Gerçek" kısımlarının geçişini anlayamadım. Ancak kendimi zorlayıp devam ettiğimde her şeyi tam anlamıyla kavrayıp kitabı akıcı olarak devam ettirebildim. Güzel bir okuma deneyimi oldu. Özellikle kitabın en sonunda yazar ile yapılan röportajı okumak keyifliydi. Nihan Kaya okumaya başlamak için tercih edilebilir.
BuğuNihan Kaya · İthaki Yayınları · 2019874 okunma