"İnsan niçin yaşadığını bilmezse günü gününe yaşamak kalıyor; günün geçmesini, gecenin gelmesini beklemekten başka zevki olmuyor. Bugün nasıl yaşadım,sorusuna cevap vermeden uykuya dalıyor , ertesi gün yine aynı hayat."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Andrey İvanoviç'i severim.Yalniz beni eğlendirdiği için değil ,bazen ağlatığı bile olur...beni sevdiği için değil... Öyle sanıyorum ki beni başkalarından daha çok sevdiği için seviyorum.Bakın gurur nasıl işe karışıyor"