Arzu ŞAM

Arzu ŞAM
@Arzusam
Kitabın arka kapağında; neyi ne kadar bilmemizi isteyen yazar konuyu anlatmış.. önemli olan ben bu kitabı okurken bana ne hissettirdiği...o yüzden incelemeler duygularımla ve kitabın bana ne hissettirdikleriyle...
Puan vermedi·424 syf.··
2021 142. kitabı
Ben ne okudum.. :) Psikolojik kitap desen degil.. cinayet desen degil.. bilimkurgu mu anlamadım.. sanki hepsinden parça parça...çok begendim bu kitabı.. merak ederek çevirdim sayfaları, akıp gitti kitap.. boşluklar yada uzun uzun anlatımlar yoktu.. merak ettim.. kitap bitti hala merak ediyorum.. :) Karakterler kadar benimde kafam karışık.. o zaman gelsin 2. Kitap :)
Eksik ParçaMichelle Hodkin · Pegasus Yayınları · 20161,584 okunma
elif can isimli okura yanıt verildi
Arzu ŞAM
tam fantastik diyemem ama çok şaşırtıcı bir okadar gizemli. Ama gerçekten çok iyi. Seveceğinize eminim 🌺
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
9/10
·440 syf.··
Beğendi
·
2021 180. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 01 Eylül 2021 12:55
Marc’ sız bir kitap düşünemiyorum diye başladım 4. Kitaba, içime doğmuş gibi korktuğum başıma geldi… Marc kaçırılmış!! nerde olduğu bilinmiyor, yaralı ! Ama Tuzak kitabı bize başına buyruk, asi ve yaramaz kedimiz Faythe’ın gerçekten zeki, hırslı ve asla vazgeçmeyen, ölümüne Marc’a aşık olduğunu anlattı.. ( Bir kaçamak yaşadı ama bu sonraki kitaplarda başına bela olacak gibi geliyor bana. ) Gurur duydum, üzüldüm… Daha ne olabilir ki dediğim her satırda inanın çok şaşırdım.. Serinin diğer karekterleri, yaşadıkları inanın çok iyi. Kurgu, dünya hepsi harika..
TuzakRachel Vincent · Pegasus Yayınları · 2012245 okunma
elif can isimli okura yanıt verildi
Arzu ŞAM
🌺🌺🌺
Herkes okumalı bu masalı !!!
10/10
·584 syf.··
Beğendi
·
2021 187. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 09 Ekim 2021 18:20
Aedeni okumak insansılığımızı sorgulamaktı benim için!! Gerçekler suratıma çarpıldı. Ender rastlanan mükemmelin ötesindeki romanın her sayfasında Ne yapabilirim dedim…Çok ama çok başındayız ama insanlığımızı kazanmak o kadarda zor değil. Beni değiştirdi bu kitap.. sizide değiştirmesi dilegiyle.
AedenAkilah Azra Kohen · Everest Yayınları · 201814,4bin okunma
İlyas Bora Ünal isimli okura yanıt verildi
Arzu ŞAM
Haklısınız.
Puan vermedi·176 syf.··
2021 55. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 13 Mayıs 2021 10:05
Bu zamana kadar, yazmaya en çok zorlandığım inceleme oldu. Daha önceki 210 incelememi yazarken, ne yazacağımı biliyordum, en azından kitapların bir ana fikri ve iletmek istediği bir mesajı vardı. Ancak bu kitap.... Aman Tanrı'm.. Verdiği hangi mesaja odaklansam diye düşünmekten kendimi alamıyorum.. Ya da "acaba kitapta hangi mesaj var" diye düşünmekten kendimi alamıyor da olabilirim. İşte kitap, insanı bu şekilde ikilemde bırakıyor. Bir kitap düşünün ki, sizi içerisine hapsediyor, kendinizi alamıyorsunuz.. Bir kitap düşünün ki, size her konuda yol gösteriyor, yazarın tüm alanlarda söyleyeceği bir söz ve anlatacağı bir hatırası var... Her kelimesinde farklı bir anlam, farklı bir hayat dersi yer alıyor.. İşte bu kitap, o kitap değil arkadaşlar. Kitapla ilgili önemli bir kaç notumu sıralamak istiyorum; 1- Kitabın girişinde "Şeyma Subaşı olmamı sağlayan herkese selam olsun" yazıyor. İşte bizim insanımız! Düşmanlarına bile selam söyleyebiliyor. Hatta sadece düşmanlarına selam söylüyor desek yeridir. Zira hiçbir dostu, O'nun bu halde olmasını istemeyecektir diye düşünüyorum. 2- Kitapta, kendi anılarından bahsederken, çocukluk hayali olarak Amerika'ya gitmeyi çok istediğini anlatıyor. Ama neyle gitmek istediğini söylemiyor olması, yorumu okuyucuya bırakmış olması, eserin gizemini daha da artıyor. Ancak bir gerçek var ki Yazar, henüz çocukluğunda dahi gezmeye düşkün bir insanmış. 3- "Kısa hayatımdan çıkardığım derslerden ilki, hayal et ama hep." İşte anahtar cümle bu arkadaşlar. Eğer insan kendisinin farkına varırsa, hayallerini karakterine uygun biçimde kurar ve o yolda inançla, sabırla, azimle yürürse... İşte sonuç: Şeyma Subaşı. 4- "Keşke 80'ler kızı olsaymışım, kalbim geçmişi aklım geleceği arıyor." Bu cümleyi çok sevdim ve eminim hayattaki bir çok kişi, bu ikilemi
Edebiyat
Sadece ŞeymaŞeyma Subaşı · Dex Yayınevi · 2019220 okunma
Arzu ŞAM
:)
Puan vermedi·416 syf.··
2021 131. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 01 Nisan 2021 14:30
Bayıldım !!! İlk 3 kitabından çok çok iyiydi.. bütün ölümsüzlere değinmiş, kimin başına ne gelmiş, diğer ölümsüzlerin düşünceleri, ufak ufak yaşantıları, duyguları...aşk işlerine fazla dalmamış.. yazar kendini anca buldu galiba 5. Kitap nasıldır bilmem ama ben 4 e bayıldım.. Ölümsüzümüzün (Sabin ) iblisi Şüphe ..
En Karanlık FısıltıGena Showalter · Pegasus Yayınları · 2014278 okunma
Triganis isimli okura yanıt verildi
Arzu ŞAM
Gerçekten iyi bir seri ve begendim.. ama bundan once ‘ Kara Hançer Kardeşliğini’ okuduğum için ( konuları ve tarzları hemem hemen aynı ) araya kitap almassam daralıyorum...