İçimizdeki girişimcilik ruhunu, motivasyonu, hayata bir şeyler katma isteğini, ülke sevgisini kaybetmişiz. "Kasap benden fazla kazanıyor" diye düşünen öğretmenler, "Öğretmenler gününde torba torba altın gidiyor" dedi diye Milli Eğitim Bakanı'na bozulmuşlar. Oysa doğruymuş, veliler rüşvete alıştı ya çeyrek, yarım, tam ne bulurlarsa veriyorlar. Hatta kuyumcular öğretmenler günü için kampanya bile düzenliyorlarmış.