Siyer okumayı, tekrar tekrar okumayı çok severim. Bu kitap siyer-i bambaşka bir şekilde, roman tarzında okutuyor. Okunurken kendini o anın içinde hissettiren bir kitap. iyi ki okudum
Lucas, şuna inanıyorum ki bütün insanlar dünyaya en azından bir kitap yazabilmek için gelmiştir, başka bir şey için değil. İster sıradan ister çok özel olsun, önemi yok, yazmayan kişi yitik insandır, iz bırakamadan gelip geçer.”