Bazılarımız işimiz sayesinde büyür, gelişiriz. Yardım etmeye çalıştığımız insanlardan çok şey öğrenir, bildiklerimizi uygulamaya koyar ve kendimizi anlarız. Bazılarımız da tükenir ve umutsuzluğa kapılırız. Zamanla alaycı, kayıtsız, bıkkın insanlara dönüşebiliriz.
Sağlık sistemi, terapistler olarak çalışma şeklimizi baştan aşağı değiştirdi. Konuşmalarımızla geçirdiğimiz vakti kısıtlamasının yanı sıra, ne tür şeyler yapmaya iznimizin olduğunu da bize dikte etmeye başladı.
İnsan hayatı karşılıklı olarak kandırılıp hiçbir şeyin farkına varmadan birbirlerini incittiği ve bu tuhaflığın bariz bir şekilde ortada olduğu örneklerle dolu.