Ayrıca adımın da Adile olduğunu unutmayalım. Adıma kazınmış kaderimdir, adil olmak! Bu yüzden şöyle düşünürdüm hep; hünkâr babalarımız ve şehzade kardeşlerimiz karşı cinsin letafetine karşı koyamayıp gözlerinin değdiği her dilberi arzu ederken, damatlardan bu mevzuda dirayet beklemek haksızlık değil miydi?
Televizyon halkın afyonudur,ne kadar çok afyon varsa o kadar çok reklam satar! Ne kadar çok insan televizyon seyrederse politikacılar, esnaf,modern çağın büyük din adamları ve bu sefil ülkede güneşi ve yıldızları idare eden kast o kadar memnun olur.