Ben kendimle ilgili pek çok meseleyle uğraştığım ve ruhumda fırtınalar yaşadığım için- aman diyorum, en iyisi herkes kendi yolunda gitsin, yeter ki bana kimse karışmasın.
Ama insanlar yaşlanacak,hasta olacak ve ölecekler.Kendileri istemese de zaman herkes için eşit olarak işleyecek ve kaçınılmaz son mutlaka gelecektir.İşte gerçek bu!Bu gerçek yaratılmış değerlerin kaosunda unutulup gtimektedir.Ve bu gerçek kendini hatırlattığında iş işten geçmiş olacaktır.