Abartısız söylersem beni reading slumptan çıkaran kitap oldu. Kısaca özellikle beğendiğim noktalara değinirsem büyük bir salgından sonra, körlük salgını,gerçekten dünyanın ne hale gelebileceğini gösteriyor. Bilim kurgu kitaplarının klasik "felaket sonrası" dünyasından ziyade insanların nasıl zorluklar çekeceğini gösteriyor. Susuz, ki bence en zor kısımlarından birisi buydu, yiyeceksiz, tamamen beyaz bir dünyada nasıl yaşanacağını anlatıyor. İnsanların o kirli, pasaklı halleriyle sokaklarda yemek arayışına girmesi beni çok üzdü.
Sırf bunları görmek, okumak için bile elinize alın kitabı.
Çok merak ettiğim bir kitap olmasına rağmen okumayı biraz geciktirdim, kaygılarım vardı ama reading slump yaşadığım şu dönemde birden elime aldım. İyi ki almışım, hiç düşünmeden kitabı temin edin.