Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Seri kurgu bakımından çok güzeldi. Konusu, işleyişi iyiydi. Ama baş karakterimiz Ruby'i en başından itibaren hiç sevemedim, hatta bu son kitapta bir ara bırakmak istedim sırf karakterin iticiliği yüzünden.Baş karakter kendini sevdirmeyince sonuç olarak kitapta ilerlemiyor. Sürekli bir gizem, yalan, diğerlerini koruyacağım derken onları kırma taraftarıydı. Ruby dışında bütün karakterleri çok sevdim. Özellikle bu kitapta Cole kendini çok sevdirdi. Vida favori karakterlerimdendi. Liam başrol erkeğin dövüşme bilen, sert erkek tabularını yıkan çok iyi bir karakter olmuş. Buradan sonra SPOILER vereceğim.
Cole'un ölümü beni mahvetti, çok ani oldu. Mutluluğu en çok hak eden karakterlerden birisiydi. Ruby'nin bir lider olduğunu hiç düşünmedim. Karaktere fazla gereksiz lider zorlaması yapılmış. Gereksiz tavırları, girdiği tripler beni çok yordu. Sanki tüm evren onun etrafında dönüyormuş gibi yaşanan her kötü olayda kendini sorumlu tutması, üstüne iç sesiyle ruhumu karartması... Ruby dışında her şey güzeldi. Ve Cole'un ölümü dışında. Gereksiz bir unsur olmuş. Ateş Çemberi