Evet buda bogurtlen kisi gibi cok iyi kurgulanmis bir hikayeydi ancak tek rahatsizligim surekli basimi salladim basini salladi ifadelerinin olmasiydi her an merak uyandirmadi birde iki kitaptada yazari ele almasi pek hosuma gitmedi diyebilirim ki bir cirpida okuyamadim bogurtlen kisinin etkisini vermedi yine de okunasi bir kitap..