Naziler ayrıca dünyanın girişleri kutuplarda olan içi boş bir yer olduğuna da inanıyordu ve birkaç araştırmacı onların savaşın sonlarına doğru Antartika daha bugün hala faaliyette olan bir yeraltı üst kurduklarını aktardı. Gördüğüm delillere göre dünyanın içi boş olduğundan Hiç şüphem yok ya da en azından içinde çok gelişmiş uygarlıkların yaşadığı geniş bölgeler var. Ayrıca dünya yüzeyi ile içi boş merkez arasındaki yer altında yaşayan eski toplulukların olduğunu düşünüyorum. Aynı gezegenin üzerinde ve içinde yaşayan insanların 3 seviyesi var gibi duruyor.
Geleceğin toplumsal düzeni nasıl olacak? Yoldaş sana söyleyeyim. Bir amirler sınıfı olacak onların altında hiyerarşik üzerindeki parti üyelerinin askerleri veya ardından anonim takipçiler hizmetkarlar ve işçilerden oluşan büyük bir kitle ve onların altında yine fethedilen tüm yabancı ırklar modern köleler olacak. Ve hepsinden önemlisi bahsedemeyeceğim yeni ve yüce soylular hüküm sürecek ama bizi tan üyeler bu planlara dair hiçbir şey bilmeyecek. Yeni Adam bugün aramızda yaşıyor! O burada. Bu senin için yeterli değil mi? Sana bir sır vereyim. Yeni adamı gördüm. O gözü kara ve zalim biri. Ondan korkuyorum.
Crowley, kanun kitabı adında bir belge yazdı. Kanun kitabı bir süper insan ırkını öğretmiş ve eski dinleri pasivez mi demokrasiyi şefkati ve yardımseverliği kınamıştı. Kullarım az ve gizli olsun çoğunluğu ve bilenlere hükmetsinler diye devam etti. Süper insan mesajını şöyle devam etti:" Kafirlerle ve uygunsuzlarla işimiz yok bırakın sefalet içinde ölsünler çünkü hissetmezler. Merhamet kralların hatasıdır sefillere ve zayıflara ezmekse güçlerin kanunudur. Bu bizim kuralımız ve dünyanın daha neşesidir. Birbirinizi Coşkun yüreklerle sevin öfkeli günde gururunun şiddetli şehvetini ayakları altında söndürenler aşağılık adamlardır. Düşünlere acıma. Onlara hiç tanımadım ben onlar için değilim ben teselli etmem teselli edilenden de teselli edenden de nefret ederim.
Ben eşsizim ve fatih'im. Ben ruhumu teslim eden kölelerden değilim. Lanetlensinler ve ölsünler. Amin... Bu yüzden sert ve alçakça vurun ve onların canları cehenneme üstat... Pusu kurum uzaklaşın onlara saldırın fetih savaşının kanunu budur Bu yüzden bana tapmanız gizli evim hakkında olsun... Bana Ateş ve kanla tapın bana kılıçlar ve mızraklarla tapın. Kadın kılıçla önümde yarılsın kanı adıma aksın. Kafirlere izin onlara saldırın ey savaşçı onların etlerini Yemen için sana vereceğim... Küçük ve büyük sığırlar kurban et bir çocuktan sonra... Öldürün be işkence edin onlara kıyın zamanı geldi."
Bunlar alt 4. boyut sürüngenlerinin ve onlara hizmet eden şeytani grupların klasik duygularıdır.
Otomatik yazma kolunuzun ve elinizin başka bir güç tarafından yönlendirilmesi demektir ve yazı yazdırılan kişi çoğu zaman yazdıklarında diyerekten daha çok şaşırır.
Doğu tapınakçıları tarikatını 2 Alman elektrik büyücüler Guido von List ve Lanz von Liebenfels, Nazif felsefesini etkileyen diğer önemli düşünürler ve gruplar arasında yer alıyordu. List, yaz dönemini kutlamalarında Thor 'un çekici olarak da bilinen Hermetik Haç sembolünü oluşturmak için yerdeki şarap şişelerini kullanırdı. Bu sembol altın Şafak tere katındaki güç rozetiydi ve biz onu Fenike arayanların eski Güneş sembolü olan gamalı Haç olarak biliyoruz.