📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bana çılgın diyorsun, seni sevdiğim için. Yanılıyorsun, sevmek çılgınlık değil. Sevmek insan tarafımızı bulmamızda bence. Biraz da yaklaşmamızdır Tanrı'ya zaman zaman.
Dünyada sevmeyenlere, sevemeyenlere acımalı. Ot gelip ot gidenlere acımalı. Sevebilen insan kendini keşfetmiş insandır.
Talihli insandır. Çektiği bütün acılara rağmen, mutlu, kıvanç-lı insandır o. Aşktır yücelten bizi ve derinliğimiz aşktandır. Gerisı boş, yalan.
Aşksa; sevmektir. Durmadan, nefes alırcasına sevmektir.
Sevmekle sevilmek ayrı şeyler... Sevilmeyi çoğaltmak, ona bir başka şekil vermek, daha da yoğunlaştırmak onu elimizde değil. Oysaki sevgimizi dilediğimiz gibi yoğurabilir, dilediğimiz şekli verebiliriz ona.
Derinlikse derinlik, yükseklikse yükseklik, genişlikse genışlik.
Sevmekte gücümüz var, irademiz, aklımız var. Biz varız sevmekte. Sevmek yaratmaktır bir bakıma. Sevilmekse; yaratılmak.
Demek ki biz seninle birbirimizi yaratıyoruz durmadan. Sen beni yarattıkça güzelsin işte ve ben seni yarattıkça güçlüyüm, daha bir insanım.
Beni sevmeseydin yine bir şey değişmeyecekti benim içın. Sen biraz eksik kalacaktın, biraz sen kaybedecektin. O kadar.
Şımdı insanların en güzeliyiz, en iyisiyiz elbette. Seviyoruz, seviliyoruz.
Sevgimi anlamadığın ve ona saygı göstermediğin anda ölebilirim. Karşılık vermediğin anda değil. Birbirimizi yeniden yaratmaya devam edelim
Ümit Yaşar OğuzcanHazal D💕💗♥️💖
Böylece bir kere daha boynunlayız sayılı yerlerinden
En uzun boynun bu senin dayanmaya ya da umudu
kesmemeye
Laleli'den dünyaya doğru giden bir tramvaydayız
Birden nasıl oluyor sen yüreğimi elliyorsun
Ama nasıl oluyor sen yüreğimi eller ellemez
Sevişmek bir kere daha yürürlüğe giriyor
Bütün kara parçalarında
Afrika dahil
Aydınca düşünmeyi iyi biliyorsun eksik olma
Yatakta yatmayı bildiğin kadar
Sayın Tanrıya kalırsa seninle yatmak günah, daha neler
Boşunaymış gibi bunca uzaması saçlarının
Ben böyle canlı saç görmedim ömrümde
Her telinin içinde ayrı bir kalp çarpıyor
Bütün kara parçaları için
Afrika dahil
Senin bir havan var beni asıl saran o
Onunla daha bir değere biniyor soluk almak
Sabahları acıktığı için haklı
Gününü kazanıp kurtardı diye güzel
Birçok çiçek adları gibi güzel
En tanınmış kırmızılarla açan
Bütün kara parçalarında
Afrika dahil
Birlikte mısralar düşünüyoruz ama iyi ama kötü
Boynun diyorum boynunu benim kadar kimse
İçmeden resmine bakamıyorum
Kırılırsın diye aklım çıkıyor...
İçince karşına çıkamıyorum
Darılırsın diye aklım çıkıyor...
Korkarım derdimi sana dökerken
Utanır gözümden yaşlar akarken
Uzunca yazamam belki okurken
Yorulursun diye aklım çıkıyor...
Yakasız gömleği giysem eğnime
Biricik resmini koysam koynuma
Ne zaman geçirsem ipi boynuma
Sarılırsın diye aklım çıkıyor...
Her beden bir candan sorumlu sanma Hey! Ruhu kalbimi saran muamma!
Benim bir kurşunluk işim var amma
Vurulursun diye aklım çıkıyor...
Cemal SafiHazal D❤️❤️💖💖💕💕💓💓
bir gün baksam ki gelmissin..
bir güvercin gibi yorgun uzaklardan yar.
gözlerinde bir bitmez,bir tükenmez güzellik
saçlarinda ilkbahar..
bir gün baksam ki gelmissin..
gülüsünde taze serin bir rüzgar
ellerin yine eskisi kadar güzel
çiçek açmis dokundugun bütün kapilar..
bir gün baksam ki gelmissin..
hasretin içimde sonsuzluk kadar.
sasirmis kalmisim birdenbire çaresiz.
dökülmüs yüregime gökyüzünden yildizlar.
bir gün baksam ki gelmissin..
ne yüzünde bir gölge,ne dilinde sitem var.
tozlu pabuçlarini gözlerime sürmüsüm
benim olmus dünyalar. . .
Yavuz Bülent BâkilerHazal D💓💓💖💖♥️♥️💗💗