Serhat Çetinkaya

Serhat Çetinkaya
@Asilyasayan

Serhat Çetinkaya

, 2026 okuma hedefini ekledi.
Hedef tüm klasikleri bitirmek.
2026 OKUMA HEDEFİ
16/200 kitap - %8 tamamlandı
16 kitap okudu
200 kitap
3.186 sayfa
1 inceleme
9 alıntı
Her gün 1 kitap okumalı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bana çılgın diyorsun, seni sevdiğim için. Yanılıyorsun, sevmek çılgınlık değil. Sevmek insan tarafımızı bulmamızda bence. Biraz da yaklaşmamızdır Tanrı'ya zaman zaman. Dünyada sevmeyenlere, sevemeyenlere acımalı. Ot gelip ot gidenlere acımalı. Sevebilen insan kendini keşfetmiş insandır. Talihli insandır. Çektiği bütün acılara rağmen, mutlu, kıvanç-lı insandır o. Aşktır yücelten bizi ve derinliğimiz aşktandır. Gerisı boş, yalan. Aşksa; sevmektir. Durmadan, nefes alırcasına sevmektir. Sevmekle sevilmek ayrı şeyler... Sevilmeyi çoğaltmak, ona bir başka şekil vermek, daha da yoğunlaştırmak onu elimizde değil. Oysaki sevgimizi dilediğimiz gibi yoğurabilir, dilediğimiz şekli verebiliriz ona. Derinlikse derinlik, yükseklikse yükseklik, genişlikse genışlik. Sevmekte gücümüz var, irademiz, aklımız var. Biz varız sevmekte. Sevmek yaratmaktır bir bakıma. Sevilmekse; yaratılmak. Demek ki biz seninle birbirimizi yaratıyoruz durmadan. Sen beni yarattıkça güzelsin işte ve ben seni yarattıkça güçlüyüm, daha bir insanım. Beni sevmeseydin yine bir şey değişmeyecekti benim içın. Sen biraz eksik kalacaktın, biraz sen kaybedecektin. O kadar. Şımdı insanların en güzeliyiz, en iyisiyiz elbette. Seviyoruz, seviliyoruz. Sevgimi anlamadığın ve ona saygı göstermediğin anda ölebilirim. Karşılık vermediğin anda değil. Birbirimizi yeniden yaratmaya devam edelim Ümit Yaşar Oğuzcan Hazal D💕💗♥️💖
Böylece bir kere daha boynunlayız sayılı yerlerinden En uzun boynun bu senin dayanmaya ya da umudu kesmemeye Laleli'den dünyaya doğru giden bir tramvaydayız Birden nasıl oluyor sen yüreğimi elliyorsun Ama nasıl oluyor sen yüreğimi eller ellemez Sevişmek bir kere daha yürürlüğe giriyor Bütün kara parçalarında Afrika dahil Aydınca düşünmeyi iyi biliyorsun eksik olma Yatakta yatmayı bildiğin kadar Sayın Tanrıya kalırsa seninle yatmak günah, daha neler Boşunaymış gibi bunca uzaması saçlarının Ben böyle canlı saç görmedim ömrümde Her telinin içinde ayrı bir kalp çarpıyor Bütün kara parçaları için Afrika dahil Senin bir havan var beni asıl saran o Onunla daha bir değere biniyor soluk almak Sabahları acıktığı için haklı Gününü kazanıp kurtardı diye güzel Birçok çiçek adları gibi güzel En tanınmış kırmızılarla açan Bütün kara parçalarında Afrika dahil Birlikte mısralar düşünüyoruz ama iyi ama kötü Boynun diyorum boynunu benim kadar kimse
İçmeden resmine bakamıyorum Kırılırsın diye aklım çıkıyor... İçince karşına çıkamıyorum Darılırsın diye aklım çıkıyor... Korkarım derdimi sana dökerken Utanır gözümden yaşlar akarken Uzunca yazamam belki okurken Yorulursun diye aklım çıkıyor... Yakasız gömleği giysem eğnime Biricik resmini koysam koynuma Ne zaman geçirsem ipi boynuma Sarılırsın diye aklım çıkıyor... Her beden bir candan sorumlu sanma Hey! Ruhu kalbimi saran muamma! Benim bir kurşunluk işim var amma Vurulursun diye aklım çıkıyor... Cemal Safi Hazal D❤️❤️💖💖💕💕💓💓
bir gün baksam ki gelmissin.. bir güvercin gibi yorgun uzaklardan yar. gözlerinde bir bitmez,bir tükenmez güzellik saçlarinda ilkbahar.. bir gün baksam ki gelmissin.. gülüsünde taze serin bir rüzgar ellerin yine eskisi kadar güzel çiçek açmis dokundugun bütün kapilar.. bir gün baksam ki gelmissin.. hasretin içimde sonsuzluk kadar. sasirmis kalmisim birdenbire çaresiz. dökülmüs yüregime gökyüzünden yildizlar. bir gün baksam ki gelmissin.. ne yüzünde bir gölge,ne dilinde sitem var. tozlu pabuçlarini gözlerime sürmüsüm benim olmus dünyalar. . . Yavuz Bülent Bâkiler Hazal D💓💓💖💖♥️♥️💗💗