Muhabbet Işık

Muhabbet Işık
@Asiyan01
"Çokluk içinde kayboldunuz." (Tekâsür Sûresi)
"Bir insan dünyada cehennem azabı yaşamak istiyorsa kıyas yapsın."
Derdi İslam olanın hizmeti dava olur!
1993
39 okur puanı
Haziran 2025 tarihinde katıldı
Fıtratın Sükuneti: Haticeleşmek
​Modern dünya bizden hep bir "aksiyon", hep bir "cevap" ve bitmek bilmeyen bir "gürültü" bekliyor. Oysa insan ruhu, en büyük fırtınalardan sonra sığınacak bir gölge, susacak bir kucak arar. Tıpkı Hira’dan kalbi titreyerek inen Efendimiz’in (sav), soluğu Hz. Hatice’nin yanında alması gibi. Efendimiz "Beni örtün!" buyurduğunda, Hatice validemiz sadece fiziksel bir örtü getirmemiş; O’nun kalbini, korkusunu ve hayretini de kendi sarsılmaz imanıyla örtmüştü. Hiçbir soru sormadan, "Neden, nasıl, ne oldu, şimdi ne olacak?" demeden sadece bekledi. O bekleyiş, bir teslimiyetin ve sarsılmaz bir güvenin sessizliğiydi. ​Neden bir başkası değil de O? Çünkü Hz. Hatice "sekine" demekti. O, soru sorarak zihni yormayan, yargılayarak ruhu daraltmayan, sadece varlığıyla "buradayım" diyen bir huzur iklimiydi. Kadın; su gibi dinginleştiren, gece gibi yorgunlukları örten bir sığınak olmalı. Asıl güç, bir fırtınanın ortasında durup titreyen bir kalbe o sarsılmaz sözü söyleyebilmektir: ​"Korkma! Vallahî Allah seni asla mahzun etmez." ​. . ▫️​(Yapay zekayla harmanlanmış bir yazı...)
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Allah'ım tüm evlerimizi Darül Erkam evi olmasını nasip eyle.
Bazı duyguların toprağı sessizliktir, dokunursan solar sanırsın. Ben seni işte o dokunulmazlıkta, bir kış uykusu gibi derin ve tenha sevdim. Aramıza giren mesafeler değil, her gün kendi içine doğru büyüyen bu köklü aidiyet... Gönlümün en korunaklı köşesinde, rüzgârın bile bulamayacağı bir hatıra gibi bekletiyorum seni. Ve inan, yanımda olmadığın her an, seni bin yıl özlüyorum.
Allahümme inneke afüvvün kerîmun tuhibbul afve fe'afü annî. "Allah’ım! Sen çok affedicisin, affetmeyi seversin. Beni de affet (bağışla)"
Alıntı
Kendi çekimim 🤗 Fotoğrafa tıklayınca tam boyut gözükecektir. Uygulamanın kırpıp göstermesi hiç hoş değil.🙄
Alıntı