Sevinçleri daim olsun. Ama bitti mi gerçekten?? Bu soykirima sebep olanlarin sonu gelmedikçe maalesef ki bitmez. Şimdi sadece onlarin mutluluğuna ortak oluyoruz. Ama elbet daha güzel günlerde gelecektir. Înnâ lillâhi ve innâ ileyhi raciun.
Hudeybiye antlaşması gibi gerçek bir fethin habercisi olsun Allah'ım. Amin.