Karşılık beklediğimden değil belki ama ona dair her şeyi en ince detayına kadar düşündüğüm birinin bana yaptığı bu anlayışsızlığı sindiremiyorum, insanı bu kadar kıran bi his yok..
Velhâsıl; olmazlarda ziyân ettik gönlümüzü..
Varsın düzeltsinler şimdi.