Kesinlikle okunması gereken bir kitap diye düşünüyorum.Muazzam bir olay örgüsü var.O kadar zekice düşünülmüş ki her detay bize bir çok şeyi düşündürtüyor.Hatta kendimi o kadar kaptırdım ki katilin Dave Gurney’in kendisi olabileceğini bile düşündüm.Bu kitap bize katil ve dedektifin kıvrak zekalarını kıskandırmıyor değil tek kelimeyle müthiş.
Son olarak da kitaptan bir söz paylaşmak istiyorum sizlerle “Aldıklarını geri vereceksin vermiş olduklarını aldığın zaman “