Aslı kabak

Aslı kabak
@Asli333
Onlarla konuşurken rahatlıyordum bayağı , bir takım şeyleri dışa dökünce daha az yaşamış gibi oluyordum
Sayfa 154·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öylesine yalnız hissediyordum ki kendimi, dört yaş daha büyük olmasaydım ağlayabilirdim
Sayfa 152·Kitabı okudu
Annemin adının Ayşe olduğunu öğrenmekten memnundum.Akla gelebilecek en güzel addır bu.
Sayfa 137·Kitabı okudu
İnsanların hüznü her zaman en çok gözlerinin içindedir.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Bence en iyi uyuyanlar dürüst olmayanlardır. Çünkü hiçbir şeyi takmazlar, oysa dürüst insanlar gözlerini kırpmazlar , her şeyi dert edinirler.
Sayfa 23·Kitabı okudu