Aslı kabak

Aslı kabak
@Asli333
Bu satırları ilk evimizin altındaki kahvede yazıyorum . Ve ben seni o ilk günlerdekinden daha büyük bir tutkuyla seviyorum.
Sayfa 21
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Devamlı gülümsemiyoruz diye utanmamız gerekmiyor
Sayfa 18
Mutluluk narin ve uçucu bir histir çünkü sadece belli anlarda yaşanabilir. Aslında devamlı mutlu olsaydık bu his değerini kaybederdi, bekli de bu yüzden nadiren mutlu oluruz.
Sayfa 17
Halbuki ister çocuk ister yetişkin olsunlar, insanların mutsuz olma hakkı vardır ve bu hakka saygı gösterilmesi gerekir.
Sayfa 21·Kitabı okuyor
...ve yazık ki çocuk fiziksel bakım kadar duygusal bakıma da muhtaçtır.
Sayfa 18·Kitabı okuyor