Ben, zaten kendi zamanıma ve kendi etiketlerime değer biriydim.
Ben bendim. Ben, her gün elindeki fırsatları kullanan bir kızdım. Zira hayat, insanın elindeki fırsatları kullanmasından ibaretti, öyle değil mi?
Bir şey ya da başka bir şey olmak zorunda olmadığımı fark ettim. Sırf başka bir kişi bana bir etiket yapıştırdı diye, benim kim olduğumu o kişinin tanımlamasını kabul etmem gerekmezdi.