"Keşke hiç birşeyi kafaya takmasalar , bütün kaygıları şıp diye yok edebilsem" dedi iç çekerek. Umut hep vardır, sen hiç olmadığını zannettiğinde bile .
Yirmili yaşlarda hayat daha kolaydı.Hayat sizindi ikinizindi. Her şeye göğüs gerip birlikte yaşayabilirdiniz . Paris'e taşınabilirdiniz. Bir sürü çocuk sahibi olabilir veya çiftçilik yapabilirdiniz. Hayatınızı birine bağlardınız ve gerisi önemini kaybederdi.