Yirmili yaşlarda hayat daha kolaydı.Hayat sizindi ikinizindi. Her şeye göğüs gerip birlikte yaşayabilirdiniz . Paris'e taşınabilirdiniz. Bir sürü çocuk sahibi olabilir veya çiftçilik yapabilirdiniz. Hayatınızı birine bağlardınız ve gerisi önemini kaybederdi.