Kitap diğer Sarah Jio kitapları gibi çok akıcıydı. Yine iki zaman dilimi arasında geçiyor. Ama ben sonunu eksik hissettim. Daha detay vererek güzel bir yere bağlanabilirdi sanki biraz havada kaldı. Bayan Dellowaydan da hikayeyi dinlemek güzel olurdu üçüncü bir bakışla.