aslı çiftcier sezgin

aslı çiftcier sezgin
@Aslierva
Katliam, bir devlet geleneğidir…
“Maksat bölücülük. Maksat nifak yaratmak. Bir vahim hatayı başka bir hatayla çoğaltmak! Kanı kanla temizlemek! Asla affetmemek! Asla uzlaşmamak! Kürt, Türk, neyse ne, bizim insanımız hiç adam olmayacak mı?”
Reklam
“Konuşuyorum. Bu memlekette siyasilerin olumlu bir karar almak için neden 10 yıl beklediklerini soruyorum kendime.”
“Kimse başka değil,” demişti Hurşit, herkes Allah’ın bir kulu… Ölümü, öldürmeyi seçeni de var, toprağını süreni, hayvanını güdeni de… Hepimizi aynı Allah yaratıyor. Sen cinsinin iyisi ol…”
“İşte ancak o zaman, buraları bizim olacak,” dedi Vali, “bir kere daha kanıtlandı, gördünüz işte, ulaşamadığımız yer bizim değildir.”
“Hiçbir işe yaramayan, öç alanı bile sonunda buruk hislerle boşlukta bırakan o ilkel, o iğrenç intikam duygusu...”
Reklam