Gün geliyor; hiç tahmin etmediğin şeyler oluyor,hiç ummadığın hayaller gerçekleşiyor,asla geçmeyecek sandığın hüzünler geçiyor.
Zaman, çok tuhaf bir kavram... Yalnızca mevsimler değişmiyor,sadece meyveler olgunlaşmıyor ya da bir tek vakit geçmiyor...
Zamanla duygularda değişiyor, insanlarda olgunlaşıyor... Zaman bana çok şey öğretti,! Fakat en güzeli sabretmekti... Çünkü yalnızca bu şekilde biraz geriye çekilip her şeye etraflıca bakabiliyor insan. Aradan yeterince zaman geçtikten sonra çok daha iyi anlıyorsun her şeyi.
Bazı savaşları boşuna vermişsin,bazı durumlara boşuna katlanmışsın, ve bazı çılgınlıkları iyi ki yapmışım diyorsun...