Aynı yazı yaşıyorduk, aynı hava işliyordu içimize. Gururdan geberiyorduk
Yinede sevgi şekil veriyordu çehremize.
Herkesçe mutlu,kendimizce bin bir saklı.
Haklı haksız kırgınlıklarımız vardı.
Ümit az da olsa sığındığımız bir dua, düş ise tutunduğumuz tek daldı. Gecelerin sessizliğine gömülüyor,gündüzü çocuk gülüşlerimizle kandırıyorduk. Bir yanımız acı içinde ağlarken,
Diğer yanımızla yarınlarımıza şarkılar besteliyorduk...