Çoğu zaman hayatın hep istediğimiz yönde akmasını, isteklerimizin en kısa sürede gerçekleşmesini ve mutluluğumuzun sürekli devam etmesini isteriz. Ama çoğu zaman bu isteklerimiz bir temennide kalır. Çünkü hayatta her şey zıddıyla anlamlıdır. Üzerimize sabah doğan güneşin akşama batacağı, çoğu şeyi kusursuz planlasak da bazılarının bozulabileceği ve bazı durumlarda işlerin raylardan çıkacağı gerçeğini değiştiremeyiz. Evet, bazı günlerin ağırlığı göğsümüzün üzerine oturacak. Ama bazı günlerinde hep hatırası kalacak gönül eşiğinde... Acı acılığını, mutluluk olmadan bilemez. İkiside fazlasıyla seni bulacak ama hiç biri senin için son olmayacak...📖📖