Dilsiz Yara’yı bir solukta okudum. Şiirler çok dokunaklıydı. Aşkı, ayrılığı, özlemi sade ama etkileyici bir dille anlatmış. Bazı dizeleri içimde hissettim. Özellikle depremle ilgili şiir beni çok duygulandırdı. Kitapta kendimden bir şeyler buldum. Şiir seven herkesin okuması gereken bir kitap bence.
Eylülde Sevmek İstedim Seni, sade ve duygusal bir dille yazılmış. Okurken içten ve samimi geldi. Aşkın hüzünlü ama umutlu hâlini sakin bir şekilde anlatıyor. Abartısız, doğal ve akıcıydı. Duygular yormadan ama hissettirecek şekilde geçiyor insana. Okuması kolay, ama hisleri derin.