O insanlari izlemeyi kendine bir görev haline getirmiş ve bundan inanılmaz bir keyif alıyordu. İnsanları gozlemliyor, hayatlarına sessizce dokunuyor ve kaosa sebep oluyor. Bundan büyük bir haz duyuyor. Bu haz zamanla tutkuya dönüşüyor. Yarattığı kaosların ona verdiği keyif ile birlikte herkesin hayatının ona bağlı olduğu düşüncesi her seferinde onu daha büyük kaoslara sürüklemektedir. Kitabı okurken artık sonlarına dogru daha nasıl bir kaosa sebep olabilir ki derken dünyayı birbirine katabilicek duruma gelir.
Oldukca sürükleyici,merak uyandırıcı yer yer gergin ama elinizden bırakmak istemeyeceginiz bir kitap.