67 yaşında, hayatını arkada bırakıp bir köye yerleşen Trond'la başlıyor kitap. Trond'un hikayesinin geriye dönüş yapılarak anlatılması zaman zaman kafamı karıştırsa da yazarın akıcı ve sade anlatımı olayları hızlı toparlamamı sağladı. Yoğun, fazla uzun betimlemelerin bazen sıktığını düşünüyorum ama bence kitaptaki betimlemeler çok yerinde ve nefis, Norveç'in bir köyüne taşınma isteği uyandırıyor.Trond'un ve diğer kahramanların özel hayatını, iç dünyasını ve Norveç'in 2. Dünya Savaşı sırasında bulunduğu durumu daha detaylı okumak isterdim bu bakımdan bence biraz eksikti. Ardında birden fazla soru bırakıp bitmesine rağmen keyifle okudum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çok acıyan bir yerin var mı?"
"Yok sanırım," dedim.
"Yalnızca ruhun biraz acıyor, değil mi?"
"Belki birazcık."
"Bırak kaybolup gitsin Trond," dedi. "Hiç dokunma. Hiçbir yerde işine yaramaz zaten."