İnsanlar sizi, sizin onları düşündüğünüz gibi düşünmüyorsa, zorlamayın. Bağ denen şey, tek taraflı olduğunda sadece yük olur. Bırakın gitsinler, çünkü gerçek yakınlık dengeyle var olur.
Davranışın arkasındaki inancı değiştirmediğiniz sürece uzun vadeli değişikliklere bağlı kalmak kolay olmayacaktır. İyileşmeler, benliğinizin bir parçasına dönüşene kadar sadece geçici olur.