aslan

Bir cümle kaldı yalnız aklımda: ''Güzel bir gün ve ben yaşıyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Keşke büyümeseydik
Ne yazık onlar ki kendilerine açılan saf bir kalbi zaaflarından istifade edilecek,istismar edilecek bir akılsız sayarlar.
Hiç bitmeyecek yarım yamalak yaşantıların özlemi var içimde.
Ne imla, Ne satır arası, Ne paragraf, Boşluk yok Olric. Dopdoluyum.