aslan

İnsanlar nerede? Çölde biraz yalnızlık duyuyor kişi... '' '' İnsanların arasında da yalnızlık duyulur '' dedi.
Reklam
Ülkede yazarlar değil mafyalar gündem oluyor ne acı
Ay ışığında o solgun alna, o yumulu gözlere, rüzgarda uçuşan o saçlara bakıyor, kendi kendime diyordum ki: “Bu gördüğüm sadece kabuğu. İçinde gizlenen, gözle görülemez
Büyük bir yorgunluk duyuyorum, yılların yorgunluğu. Okuyamıyorum, düşünemiyorum...
Çok beklemiştim. Hayatımın, başı ve sonu belliydi; hiç olmazsa ortasını kaçırmamalıydım
Reklam