İpek

İpek
@Asteriiaa
“…zamanı zamana bırakmak gerekir…”
Sayfa 229·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“… aslında körlük,umudun tükendiği bir dünyada yaşamaktı.”
Sayfa 205·Kitabı okudu
“Nasıl cübbe giymekle keşiş olunmuyorsa, eline asa almakla da kral olunmaz, bu asla unutulmaması gereken bir gerçektir. “
Sayfa 205·Kitabı okudu
“… sözlerin işe yaramadığı anlar vardır, keşke ben de ağlayabilseydim, her şeyi gözyaşlarımla söyleyebilseydim , anlaşılayım diye konuşmak zorunda kalmasaydım. …”
Sayfa 173·Kitabı okudu
“Yaşam deneyimi ve insan yaşamları zamana egemen olunamayacağını tamamen kanıtlamıştı…”
Sayfa 150·Kitabı okudu