mel

mel
@Astra0
Güvenemiyorum, iyi niyetiniz bile kötü.

mel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·672 syf.·
2022 2. kitabı
N. G. Kabal
8.6/10 · 10,3bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
" Artık av değil, avcı olmak istiyorum."
Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı.
Onu kırmış olmalı yaşamında birisi. Dinledikçe susması, Düşündükçe susması. Tek başına iki kişi olmuş, Kendisiyle gölgesi.