Dili akıcı olsada kitap içeriğinde oldukça gereksiz konular a yer verilmiş,kişileri konuları anlatırken karmaşıklık içinde yazılmış,ve bir çok yerde fatih ile süleyman alay konusu yapılmış,ezana bet avaz müezzin terörü yakıştırmasını hiç uygun bulmuyorum,edebi açıdan çok zengin olmasada sürükleyiciliği var,diğer kitaplarına göre bu kitabı beğenmedim