Denemeleri okuduğumda insanın düşüncelerini net ve çekinmeksizin paylaşmasının okuyucuya ilham verdiğini düşündüm. Kendini tanımaya önem veren yazar, bu eserinde kendini yansıtmış diyebilirim. En iyi yanlarımızı göstermeye büyük çaba harcadığımız günümüz çağında, denemeleri okumak, monteigne'nin kendinin kusurlu yanlarını da çekinmeksizin paylaşmasını görmek, bu mükemmeliyetçilik çabasının gereğini tekrar düşündürttü. İnsan bu kitabı rafa kaldırmamalı, tekrar tekrar açıp okumalı.
DenemelerMontaigne · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202065,7bin okunma