Sana gidelim bana gidelim yeter ki gidelim.
Sonra gitmek güzeldir
Karıncalara da gidelim
Elimizde kitap belki dağlara gidelim
Bir şey söyleyelim bizden olsun
Dua olup Allah'a gidelim
Mesela ırgatlar çalışır biz terlemeye
Kadınlar doğurur biz acıya
Aşıklar bakışır biz dokunmaya gidelim..
İlhan Sami Çomak
Değerli Arkadaşlar bundan sonra hangi konulara ağırlık verelim:
Dini ve Tasavvufi konulara mı (H.Z. Ali, Yunus Emre, Ahmet Yesevi vs)
Yoksa
Türk ve Dünya Edebiyatına mı (Yaşar Kemal, Zweig, Dostoyevski vs)
Farklı önerisi olan varsa lütfen belirtsin çoğunluğun tercihine göre hareket ederiz...
Sizlerin düşüncelerinizi bu iletinin altına Yorum olarak bekliyorum..
Ayrıca biliyorum hepimizin vakti değerli ve kısıtlı ileti okumak da vakit alıyor, iletilerimi okuduğunuzda kendinizden bir şey bulursanız yorum yapabilirsiniz. Etkileşimli şekilde daha keyifli olacağını umuyorum 🙃
Herkese Keyifli Okumalar Diliyorum 🤗🫡