Asu

Sana gidelim bana gidelim yeter ki gidelim. Sonra gitmek güzeldir Karıncalara da gidelim Elimizde kitap belki dağlara gidelim Bir şey söyleyelim bizden olsun Dua olup Allah'a gidelim Mesela ırgatlar çalışır biz terlemeye Kadınlar doğurur biz acıya Aşıklar bakışır biz dokunmaya gidelim.. İlhan Sami Çomak
Alıntı
Obliviate isimli okura yanıt verildi
Asu
Göğünü yitirmiş kuşlar gibiyim Öyle özlüyorum!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimden Devam Edelim?
Değerli Arkadaşlar bundan sonra hangi konulara ağırlık verelim: Dini ve Tasavvufi konulara mı (H.Z. Ali, Yunus Emre, Ahmet Yesevi vs) Yoksa Türk ve Dünya Edebiyatına mı (Yaşar Kemal, Zweig, Dostoyevski vs) Farklı önerisi olan varsa lütfen belirtsin çoğunluğun tercihine göre hareket ederiz... Sizlerin düşüncelerinizi bu iletinin altına Yorum olarak bekliyorum.. Ayrıca biliyorum hepimizin vakti değerli ve kısıtlı ileti okumak da vakit alıyor, iletilerimi okuduğunuzda kendinizden bir şey bulursanız yorum yapabilirsiniz. Etkileşimli şekilde daha keyifli olacağını umuyorum 🙃 Herkese Keyifli Okumalar Diliyorum 🤗🫡
1000k
Asu
Türk ve Dünya Edebiyatı 🤓