Demek avutamadın kendini, şu koca dünyada bir yer bulamadın kendine. Daha ışıltılı, parlak alevlenmek için, koştun, koştun, duramadın yerinde. Demek öyle oluyor Mustafa Amca, insan günün birinde, cam kırıklarının üstünde, acıyı iyice hissetsin diye, çıplak ayakla yürümek istiyor. İçinde esen bir sessizlik ve yalnızlık rüzgârında savrulup gitmek istiyor. Hem de yaşı yetmiş beş bile olsa, insanın içindeki fırtınalar dinmiyor, öyle mi? Öyle mi Mustafa Amca o yaşta da mı yaralar kapanmıyor, o yaşta da mı insanın incinmesi bitmiyor, sızım sızım sızlıyor insanın içi, öyle mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Senin her zaman düşüneceğin şey askerliğindir.Rütbeni alabilirler ordudan kovabilirler ama askerliğini alamazlar.Askerlik rütbe ve elbise değil,ruhtur.Izdırap çekmek istiyorsan öyle bir kızı sevmek yerine bir böyle kumanda edemediğini düşün,yeter!
Çünkü artık yabancılaşmışlardı.Bu yabancılık, görünüşte olan bir şey değil,içten gelen bir duyguydu tıpkı rüyalarda bir tehlikeden kaçmak isteyip de koşamayan insanlarınkine benzeyen bir duygu....