Ata

Ben
Hayatın ideal standartlarını bir türlü tutturamıyorum. Hep bir girdabın içinde debeleniyorum. Hayatın akışına rahat bırakamıyorum kendimi
Özge ✘ isimli okura yanıt verildi
Ata
sonra marjinal oluyoruz farklı oluyoruz toplum içine almıyor bizi ne yapalım onlar gibi olup yalancı mutlu mu olalım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tezatlık
İyilik bir dolu bir ateist Kötülük dolu bir müslüman
Ata
Sanılanın aksine
Muallak bir olay
Size kötü bir haberim var cok güvendiğiniz tanrı sizi kurtarmayacak. Dinden uzaklaşmamın asıl sebebi mantık çerçevesinde olmadı . Bu kadar kötülüğün olduğu bir dünyada tüm canlıların bu kadar acı çekmesine izin vermesi beni çok sinirlendiriyor Not : Evet sınanma tezi beni bu isyandan kurtaramaz
Nazlı Z. Ç. isimli okura yanıt verildi
Ata
Not kısmında belirttim ama bunu
Sözün Gücü, Yaşama Dönüşmezse Anlamsızdır
Boş lafın alkışı Dünyaca ünlü biri ne söylerse söylesin, herkes hayranlıkla dinliyor, alkışlıyor, ama hayatına hiç uyarlamıyor. Laf kalabalığı yapıp hiçbir işe yaramayan sözler! İnsanlar sadece gösteriş peşinde, gerçek değişimden kaçıyor. Sözler süslü, ama yaşam hâlâ aynı. Bu sahte hayranlık, boş laf yığınıdır
Ata
Kesinlikle katılıyorum. Değişim korkusu öyle güçlü ki, insan yaşadığı acıya bile katlanıyor, yeter ki değişmek zorunda kalmasın. Acıya dayanıyor ama değişime direniyor.