Böyle birşey olamaz gerçekten adamlar Türkiye'de evlenip gelin arabaları 61 plaka balayına gidiyorlar. Ülkede gençler önümüzü göremezken bu insanların ülkemizde toprak, dükkan, ev rahatça alabilmeleri... gerçekten söylenecek çok şey var ama yazıklar olsun..