Oysa bizim beraber sabahladığımız geceler vardı. Bu gecede onlardan biri olabilirdi oysaki. Dinlemeye bıkmadığımız şarkılar gülmeye doyamadıgımız anlar. Ayrı yataklarda uykuya daldığımız, seni yanımda hissettiğim zamanlar vardı. Huzurla uyumak diye birşey vardı o zamanlar;
Seni çok Özledim. Gülüşünü, Sesini, Nefesini..!