- Ayrılsak da görüşmeye devam edelim olur mu ?
- Nasıl ? - Neden ?
- Sen çok iyi birisin, seni kaybetmek istemiyorum.
- Ne kadar iyiyim mesela ?
- Çok..
- Senin kadar iyi miyim ?
- Benden daha iyisin.
- İnsan kendinden daha iyisini istemiyor dimi hiç bir yerde ?
- Böyle konuşma. Seni çok seviyorum insan olarak.
- Hayvan gibi sevdiğim için mi gidiyorsun o zaman ?