Acıyla yüzleşmemek için insanlar her şeyi yapardı. Kimileri başka şeyleri takıntı hâline getirerek kafalarını oyalardı kimileri çok konuşurdu. Kimileri de filmler izleyip kitaplar okuyarak kaçardı.
Temas isteyen eylemleri sevdiğin insanlarla yapınca verdiği hissiyat çok farklı oluyordu. İşin aslı sevdiğin insanlarla yaptığın eylemlerin verdiği hissiyat farklıydı. Sevdiğin dokununca zevk alırken sevmediğinden acı alıyordun. Bazen çok kötü bir şey sevdiğinden geldiğinde kalbini deli gibi acıtırken sevmediğinden gelince göz ardı edebiliyordun. Yani sevdiğin insan seni göklere de yerin dibine de koyabilecek olan kişiydi.