Ebrar aktaş

Ebrar aktaş
@Ats_ebrr
İnsanlar niçin böyle yaşıyorlardı? Niçin bazıları iyi bazıları kötüydü? Niye bazıları mutlu, bazıları mutsuz?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsandaki çocuk vicdanı, tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu doğdukça ve öldükçe, insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.
Neye yarardı ki güzellik? Güzel olmaya ihtiyacı mı var insanın!
Kendisini saydırmasını bilmeyeni saymazlar.
Eğer herkese karşılıksız dağıtacak olsalar altının da değeri olmazdı zaten.