Gürültülü bir çağda, sessiz bir kalbim var. Belki de genç yaşta bu yüzden bu döneme ait hissetmiyorum…günümüzdeki yaşantıları, duygusuz ilişkileri görünce bundan daha da emin oluyorum…
Gençlik arasında kitaplara ve sanata olan ilginin gitgide azaldığını görmek, buna üzülmemek mümkün değil, çünkü aslında bir toplumun ruhunu besleyen en önemli şeylerden biri edebiyat ve sanat. Yine de burada, bu platformda, az da olsa benim gibi düşünen ve hisseden insanların varlığını görmek içimi rahatlatıyor🥹🫶