-Burası özel bir mezarlık.
demişti.
-Buraya gömülen insanlar mezar taşlarının üstüne gerçek yaşlarını değil, hayatta mutlu oldukları günleri yazarlar. kimi 21 gün mutlu olmuş, kimi 37 gün. 52 i geçen olmadı daha
Tolstoy da kitap yazdı, Adolf Hitler de. Sorun yazıda değil, kimin ne amaçla yazdığında. Tanrı bile kendini yazıyla anlatıyor. İyi ama yazının icadından önce Tanrı yok muydu?
Her bir insanın hikayesi, bizi kendi başımızdan geçen olaylara kadar ilgilendiriyordu. yeter ki kendi gerçekliği içinde kavransın. her hikaye, sonuçta insan varoluşunun bir hikayesi değil miydi? ve akıp giden hayatın