" Bir gün bu önyargı kelimeleri, yani Avrupa
dillerindeki 'barbar', Japon dilindeki 'gaijin',
Müslümanlardaki 'kâfir', Almanlardaki 'Ari
olmayan' gibi önyargı sıfatlarını kaldırabilirsek,
amacımıza ulaşabiliriz. Amaç nedir derseniz,
bence tam olarak şudur: İnsanın değerinin
sadece insan oluşundan geldiği; din, milliyet,
cinsiyet, renk, cinsel tercih, siyaset gibi birtakım
ön sıfatlarla ayrımcılığa uğratılmadığı bir
hümanizm anlayışı. "
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir gün dediklerimi değil, demek istediklerimi anlayacak bir erkek çıkmayacak mı karşıma! Hava kötü dediğimde sadece havadan söz etmediğimi anlamak bu kadar zor mu? İlle de,ben bu hayattan bıktım,türünden sözler mi etmeliyim? İşim çok dediğimde, bana sahip çıkacak bir erkeğe ihtiyaç duyduğumu anlayacak biri..Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra,sarılmanın ne anlamı kalır! Olmayacak duaya amin deme duygusunu yaşıyorum sürekli.