Gül

Gül
@Avareegull
Aramak kaybolanlar içindir Sofu, ben kaybolmadım ki. Aradığımı, sevdiğimi buldum. Kaybolmayan aranır mı? Aranmaz. Ama sevgili aranır, her dem aranır Sofu... Bulunur, gene de aranmaya devam edilir. Buldukça kavuştum dersin ama yanılırsın. Kavuşmak belki de ayrılığın başlangıcıdır. Nice ayrılıkların....
Sayfa 41
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk, insanın eteğine yapıştı mı, ne Sultan dinler ne de köle... Sultanları köle, köleleri de Sultan yapar. Aşk, adamı bir örse koyar, şekilden şekle girersin... O, sana neyi lâyık görürse, o olursun... Bırak, sevda beni bir rüzgârın önündeki saman çöpleri gibi savursun. Oradan oraya vursun. Taşlara çalsın...
Sayfa 41
"Monptit, hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır."
Neye yarar, Adam? Beni dinliyor musun? Adam, konuşsana. Bana yeniden güneşi uyandırmayı öğret. Devam etmeyi, ilerlemeyi, geçip gitmeyi kabul etmeyi öğret. İlerlerken güneşi uyandırmak çok zor, haksız mıyım Adam? Yalvarırım, son kez soruyorum, bana yanıt ver: Büyükler güneşi nasıl uyandırabilir?
"Unutmakla affetmek arasında ne fark var?" "İnsan affedince her şeyi unutur. Ama sadece unutur çoğu zaman sonradan o şeyler tekrar su yüzüne çıkar."