Bu düşünceler defalarca aklıma gelmiştir. Söyleyin şimdi bana niçin herkes birbirine kardeş gibi davranmıyor? Niçin, en olgun, en iyi insan bile başkalarından bazı şeylerini saklıyor? Eğer gizli sırlarımızın rüzgârla birlikte etrafa saçılmayacağını biliyorsak, niçin içimizden gelenleri olduğu gibi dosdoğru söylemiyoruz? Neden herkes olduğundan daha sert gözükmeye çalışıyor? Bir insan içini içtenlikle ortaya dökmeyi neden duygularına bir hakaret olarak kabul ediyor?"