Gül

Gül
@Avareegull
Bu düşünceler defalarca aklıma gelmiştir. Söyleyin şimdi bana niçin herkes birbirine kardeş gibi davranmıyor? Niçin, en olgun, en iyi insan bile başkalarından bazı şeylerini saklıyor? Eğer gizli sırlarımızın rüzgârla birlikte etrafa saçılmayacağını biliyorsak, niçin içimizden gelenleri olduğu gibi dosdoğru söylemiyoruz? Neden herkes olduğundan daha sert gözükmeye çalışıyor? Bir insan içini içtenlikle ortaya dökmeyi neden duygularına bir hakaret olarak kabul ediyor?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Gül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·109 syf.·
2025 10. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.5/10 · 102,3bin okunma
Zaten sevgi her zaman nefretten üstün değil miydi?
Felaketle başlayan bir hayat nasıl mutlulukla sonuçlanacaktı ki?